tisdag

....gick skapligt

.... jag finslipade presentationen lite och skippade det där med håret. Det var ju rätt obvious iaf.

Hann väl inte utföra några stordåd idag men jag bekantade mig iaf litegrann med mina nya arbetskamrater. De består av:

En platinablondin. Hon hade en enorm övertro på mig och hade bestämt sig för att jag redan kunde allt - eller så var det för att hon skulle slippa förklara en massa för mig. Hon var nämligen väldigt tydlig med att hon var grymt opedagogisk och tyckte att det var lika bra att jag lät någon annan förklara om jag undrade om något. Områdesansvarig.

En tjej som ska sluta jobba på söndag. Hon hade lösnaglar med gröna glittriga toppar. Stod bredvid mig som mentalt stöd utom när det handlade om varor som gav skott. Då loggade hon ut mig och in sig själv.

Och sist men inte minst en ung pingla som planerar ihopflytt med sin pojkvän. Hon lärde mig allt jag behöver veta om kakel och handfat.

Inga kommentarer: