fredag

Myran

Jag ska bli sambo! Jag - sambo! Känn på den... Mycket stort. Vi ska bo i D's lägenhet. Egentligen borde jag inte alls klaga. Vi har inga andra val för tillfället och D har till och med erkänt att han ser fram emot en liten kvinnlig touch i hemmet. Och det behövs (no affence). Vilken touch som helst skulle kunna göra under.

Så lade jag fram det första inredningsförslaget (läs kravet). I present har jag nämligen fått Arne Jacobsens Myranstolar. Jag Ä.L.S.K.A.R dom och ringde bara för att få ett godkännande. Man måste ju få såna nu förtiden. Blir nog det största minuset i att vara två. Jag tycker att jag borde få ensamrätt på att bestämma sånt. Vem skulle inte bli extas över att få några Myranstolar så där i present? Rätt svar: D. Vad har jag gett mig in på??!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla in dem i valnöt. Mycket snyggt! Annars rekommenderar jag vita med ett ekbord från ikea el mio. Snyggt!

Kolla förresten in din mail, där finns bild på mitt nya sovr
um.

Mini sa...

jag vet.. men vill jag ha valnöt om nåt år? vet inte.. ska fundera iaf. ska åka till ikea snart och kika på bord :).

riktigt snygg tapet!!! me like

Anonym sa...

schnygga stolar!!

Mini sa...

eller hur, hihi. men jag har valt dom i vitt :)